تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


تولدت مبارک داش وحید ... 

ایشالا هزار ساله بشی . ایشالا موفق و پیروز باشی و خوشبخترین ادم روی زمین . 

بهترین ها هدیه به تو  

ارزویم این است که در تمام مراحل زندگیت موفق و شاد باشی هر کجا و با هر که هستی شاد باشی 

همین 

  

                

تولد بهترین دوست دنیا

لبخند زدی و آسمان آبی شد

شب های قشنگ  "تیر" مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تا آخر عمر،غرق بی تابی شد

  تولدت مبارك

     پدر تلاوت ایران  

       تولدت مبارک وحید

 

چیزی متفاوت...!

فال پاسور...!

فال احساس:

فال احساس براي اطلاع از احساس شخص مقابل نسبت به شما و احساس شما نسبت به آن شخص است يه فال ساده بسيار جالب و تعجب آور ! ابتدا ورق ها را خوب بر بزنيد به حالتي كه پشت ورق ها ببينيد نه روي ورق را . سپس به تعداد اسم شخص مقابل بچينيد . مثلا" مينا " داراي 4 حرف است بنابرين بايد از اول دسته به تر تيب ۴ ورق كنار هم بگذاريم و سپس به ترتيب از اولين ورق شروع به پر كردن همه ۴ دسته مي كنيم . سپس دسته ها را از اولين دسته روي هم قرار دهيد .حالا شروع به خواندن و تعبير مي كنيم . شما بايد ورق هاي مشابه را پيدا كنيد و كنار بگذاريد مثلا ۷ و ۷ حالا از هر نوعي بود .

چنانچه كنار هم بودند انها را از بقيه دسته جدا كرده و كنار بگذاريد به اين ترتيب همه ورق هاي مشابه را كنار بگذاريد و تعبير كنيد:

۱ ، يا همان تك نشان :دوست داشتن

۲ : ترديد و ۲دلي

۳: ازدواج قصد ازدواج داشتن

۴: مشكل داشتن

۵ : ناراحتي و غم

۶: تماس و ارتباط تلفني - نامه -

۷: حكايت از فكر كردن زياد و به ياد او بودن را دارد

۸: از تيپ و قيافه شما خوشش مياد

۹:از رفتار و اخلاق شما خوشش مياد

۱۰: فاصله- دوري

سرباز : اگر براي مرد باشد نشان از غيرت و تعصب دارد اگر براي زن باشد يعني شخص ديگري هم در زندگي او نقش مهمي دارد .

بي بي : اگر براي زن باشد نشان از غيرت آن زن را دارد و اگر براي مرد باشد يعني زني ديگر را هم دوست دارد ( حتما رقيب نيست ! ممكن است از اعضای خانواده شخص باشد)

شاه: به معني سلطان دل بودن

سپس از كارت هاي باقيمانده يك كارت با نيت احساس اصلي طرف مقابل بكشيد و يك كارت با نيت احساس خود فال گيرنده بكشيد و كارت سوم با نيت احساس مشترك بكشيد و تبعير كنيد. . .

کنکور...!

اگر داوطلبی در كنكور قبول نشد هيچ تقصيری ندارد چرا كه سال فقط 365 روز است

در حالی كه :

1)درسال 52 جمعه داريـم و ميدانيد كه جمعه ها فقط برای استراحت است بـه ايـن ترتيب 313 روز باقی ميماند

2)حداقل 50 روز مربوط به تعطيلات تابستانی است كه به دليل گرمای هوا مطالعه ی دقيق برای يک فرد نرمال مشكل است. بنابراين 263 روز ديگر باقی ميماند

3)در هر روز 8 ساعت خواب برای بدن لازم است كه جمعا" 122 روز ميشود. بنابراين 141 روز باقی ميماند

4)اما سلامتی جسم و روح روزانه 1 ساعت تفريح را ميطلبد كه جمعا" 15 روزميشود. پس 126 روز باقی ميماند.

5)طبيعتا" 2 ساعت در روز برای خوردن غذا لازم است كه دركل 30 روز ميشود . پس 96 روز باقی ميماند

6) 1 ساعت در روز برای گفتگو و تبادل افكار به صورت تلفنی لازم است. چراكه انسان موجودی اجتماعی است. اين خود 15 روز است. پس 81 روز باقی ميماند

7)روزهای امتحان 35 روز از سال را به خود اختصاص ميدهند. پس 46 روز باقی ميماند

8)تعطيلات نوروز و اعياد مختلف دست كم 30 روز در سال هستند. پس 16 روز باقی ميماند

9)در سال شما 10 روز را به بازی ميگذرانيد. پس 6 روز باقی ميماند

10)در سال حداقل 3 روز به بيماری طی ميشود و 3 روز ديگر باقی است

11)سينما رفتن و ساير امور شخصی هم 2 روز را در برميگيرند.پس 1 روزباقی ميماند

12) 1 روز باقی مانده همان روز تولد شماست. چگونه ميتوان در آن روز درس خواند؟!!

نتيجه ی اخلاقی: پس يک داوطلب نرمال نميتواند اميدی برای قبولی در دانشگاه داشته باشد.

فیلسوفانه...

دیشب خواب خدابیامرز مرحوم انیشتاین رو میدیدم.همجوار مدیر شرکت مایکروسافت،بیل گیتس نشسته بودو بر حسب پندار بنده بین علما اختلافی هم رخ داده بود.البته هنوز شک داشتم که انیشتاین دانشمند معروفو و بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان گذری از خواب بنده دارندو از انجا که اندکی قیافتا به عکسهایی که من از آنها دیده بودم شباهت داشتند به خود امیدواری دادم که چون دمدمای کنکور است و من با خواندن هزاران جلد کتب به صورت فشرده و در عرض یک هفته فیلسوف شده ام و میخواهم در آینده در رشته ی مهندسی کامپیوتر ادامه تحصیل بدم این بزرگواران به خوابم امده اند! از دور چایی بدست وایساده بودمو محفل علمی،اقتصادی ،اجتماعی، سیاسی و … نگاه میکردم با فریاد انیش جون(منظور همون انیشتاین خودمونه)وا ترقیدمو گفتم بله؟مرحوم فرمود:دختر جون بوی چاییت کل اتاقو گرفته واسادی صاف صاف نیگاه میکنی بیا یه تارفی بکن گلوی استاد بیل خشک شده.من که در طول زندگانیم افتخار شرف یابی به حضور استادو نداشتم و از لهجه و سیرت و صورت آن بزرگوار بی اطلاع،آب دهان را قورت داده و رفتم سمت ایشان…استاد بیل که استکان چایی رو برداشت از جلو مشام مبارک عبور دادو گفت:به به چه بویی چه عطری چه رنگی محصول کدوم استانه؟باید دستور بدم از این به بعد وقتی صفحه گوگول باز شد این عطر خوشم بپیچه هم کاربر گرامی که احتمالا با سرعت مافوق بشر اینترنت بعد از 3 ساعت صفحه اصلیو دیده هوس یه چایی تازه دم میکنه و خستگیش درمیاد هم یه تبلیغایتم میشه واسه محصولات داخلی.نه انیشی؟(ادامه در ادامه مطلب!)

ادامه نوشته

تلختر از بادوم...

هر شب طفل دلم لجوجانه پا بر زمین می کوبد و هر لحظه تو را بهانه می کند. نمی دانم چه جوابش را دهم که رهایی از دستش بسی دشوار است و من سخت ناتوان.

از که حتی نمی دانم به کدامین گناه به سرزمین نفرت تبعید شده ام. آرام آرام قصه ی آمدنش را تکرار می کنم تا دوباره به خواب رود...............

تا به کی فریبش دهم؟ تا به کی دلخوش به آمدنت کنم؟

همین امروز قسم می خورم که فراموشت کنم اما چگونه؟ وقتی باران بید مجنون و سیب سرخ تداعی کنده توست........... نه هنوز از سنگ نشده ام..............

بادکنک بغضم بی اراده می ترکد طفل دلم هراسان از خواب می پرد و دوباره تو را بهانه می کند...